Sunday, December 30, 2012

Rezeki Akhir Tahun 2012


Aku dan en suami berdebar-debar untuk tunggu esok..nak tunggu result exam pun tak macam nilah rasanya..tak sangka cepatnya diluluskan. Tak sampai 2 minggu rasanya. Alhamdulillah inilah yang dikatakan rezeki tuhan bagi dalam pelbagai bentuk. Sentiasa bersangka baik dengannya.

Tengah gaduh-gaduh manja ni nak warna apa..HITAM atau PUTIH.. dua-dua warna memang ada stok. Isteri rasa jemu 4 tahun pakai warna hitam . Suami pulak rasa jemu 2 tahun pakai warna putih. Jawapan kena bagi malam ni..2 minggu tak sempat pulak nak fikir.

So tunggu jerlah esok (^_^)

"Finally The Power Of Dream Come True".

p/s: tak selera tekak nak makan malam ni.


No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)