Thursday, August 2, 2012

Akhirnya tukar juga yang baru


Misi kami semalam menyiapkan segala kerja peribadi is done but shopping raya terpaksa postponed kerana kami laki bini sudah keletihan  yang amat sangat. Sampai berbuka puasa pun didalam kereta sambil perjalanan balik ke rumah dengan 2 ketul ayam KFC  dan milo ais jerk.. hilang sudah selera makan kerana kepenatan.. 

Dalam tak sempat nak shopping raya dan belikan baju melayu en suami sempat lagi aku grab beg tangan baru!!! Kira beg raya jugalah yer.. memang dah plan nak beli sebelum puasa lagi tapi ongkosnya belum cukup-cukup lagi hehe. So ni ganjaran untuk diri sendiri dan dibayar lebih banyak oleh en suami ngehngeh.



Jadilah sudah 2 tahun tak tukar beg tangan..sampai dah mengelupas kulit baru ada niat nak tukar..selagi beg tangan tak rosak selagi tulah aku guna sampai kulitnya bertukar wajah. Beg tangan sebelum ni pun hantaran daripada en suami untuk aku. 

p/s: TQ so much my hubby buchuk2.

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)