Saturday, April 7, 2012

Bila dah pemes dari kad pengenalan sampai kekuku pun orang mengata


Dasyat betul la orang-orang kita nie kan semua benda nak kena jaga. Diri sendiri pun entah betul ke tidak sibuk duk mengata orang lain. Sian abang aaron sampai kena tunjuk kad pengenalan sebab nama sebenar yang digembar-gemburkan sebagai MAT HARON. Tak habis lagi isu nama timbul pulak isu kuku abang aaron yang dikatakan buruk dan tidak dijaga rapi. ermmmm macam-macam.


 Aaron dengan selambanya menjawab isu mengenai kuku itu dalam twitternya.
Senyum! Tak perlu kata apa apa! Senyum! Itu lah di panggil kuku jantan hehehehe.
Tangan dan jari memang byk luka luka. Maklumlah kuku KL Gangster 2 yg baru habis ni.


Harga seorang pelakon terkenal sampai kuku pun jadi isu. Tengok betapa pemesnya abang aaronkan. Apapun aku tetap peminat abang aaron. Pedulikan jer apa orang nak kata yang penting duit masyuk. Tak sabar nak tengok filem KL Gangster 2 ni.. huhhhh!!!!


No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)