Friday, April 6, 2012

6 Alasan Wanita Menolak Seks

Selamat Malam Semua, 


Jom kita berkongsi lagi info yang terdapat dalam buku "Ajaibnya Wanita. Baru selesai menghabiskannya. Sangat berguna, bermanfaat, boleh dijadikan panduan, iktibar dan pengetahuan yang sangat perlu diketahui oleh kita insan bernama WANITA yang cukup istimewa.




6 ALASAN WANITA MENOLAK SEKS


1) Wanita sedang marah

  • Sebahagian besar wanita tidak dapat melakukan hubungan intim jika dalam keadaan marah. Wanita akan mendiamkan diri sehingga lelaki menjadi bosan sendiri.
2) Wanita banyak kerja
  • Seseorang wanita itu dibebani kerja yang banyak contohnya perlu bekerja, ada kelas malam, kerja lebih masa, membuat kerja rumah yang menimbun dan sebagainya telah menghabiskan sepenuhnya tenaga dan waktu.
3) Wanita ingin menakluk anda
  • Tahukah anda wahai kaum lelaki, adakalanya wanita menggunakan seks sebagai kemudahan untuk menakluk kaum lelaki? Jika anda sudah bertekuk lutut maka wanita tidak berminat untuk meneruskan lagi.
4) Wanita merasa dirinya tidak seksi
  • Rasa rendah diri kerana sudah tidak seksi dihadapan pasangan sehingga berasa malas melakukan hubungan seks. Apalagi jika berat badan semakin bertambah. Daripada memperlihatkan tubuh badan yang asal lebih baik kami tutup.
5) Seks itu membosankan
  • Jika anda menjadikan wanita semata-mata objek di tempat tidur, terus terang kami menganggap seks itu sesuatu yang membosankan. Oleh itu, ciptakan variasi atau jika perlu pindah lokasi. Seks tidak semestinya ditempat tidur. Perlu sesekali dialam terbuka pasti asyik dan cukup mencabar.
6) Wanita tidak tertarik lagi
  • Wanita tidak tertarik lagi pada pasangan. Ini disebabkan banyak faktor dari segi "chemistry" tidak lagi sejiwa dengan anda. Maka tinggalkan sahaja wanita itu lebih mudah!!

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)