Thursday, February 9, 2012

Dah Lama Tak Updated..Rindu!!!

Selamat Malam Semua..


Yer saya malas dan tak ada idea nak menulis..jawapan paling tepat untuk blogger chipsmore macam aku..tapi jangan tak tahu hari-hari aku bukak blog untuk baca apa-apa yang korang updated.


Bukan tak ada cerita atau aktiviti untuk menulis..tapi aku malas yang amat sangat..biasalah kalau dah lama sangat tak updated blog nak mulakan balik tu alahai kena tengok mood.


Dah masuk bulan februari..cepatnya masa berlalu, banyak benda yang aku kena buat dan usaha untuk capai tahun nie. Jadi kena kuatkan semangat dan terus berusaha!!! 


Buangkan segala anasir-anasir yang boleh melemahkan semangat kita dan memperbaikinya dari hari demi hari. Idolaku en suami kagum dengan kesungguhan dan usahamu yang tak pernah berputus asa.


Ok n3 yang pendek untuk malam ni sebagai pembakar semangat untuk aku agar terus..terus dan terus berusaha. Tak kiralah apa-apa usaha yang aku inginkan..


Nite All ^__^

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)