Tuesday, November 22, 2011

::Kembali Semula::


Assalamualaikum semua..

Lamanya aku stop menulis blog aku nie..suram dah..

Ada ker yang tertunggu2 cerita baru daripada aku heheehe!!!

Sibuk betul aku bulan November nie..siyes memang sibuk..

Ada la sekali sekala bukak blog..tapi hanya mampu tengok jerk!!!

Nak blogwalking  pun tak sempat..=)

Ok tu jer nak bagi tahu..aku dah menyempatkan diri hapdet apa yang patut


No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)