Wednesday, September 14, 2011

Miss U Like Crazy My Blog N FB



Assalammualaikum dan selamat malam semua..

Lama seeeiihhh aku bercuti dari updated blog...fuuuuuhhhh dah bersawang blog kena cuci balik nie~~
FB ada jugakla aku bukak sekali sekala tapi tu pun tengok jerrr tak updated pun status hihihhi~~
Masih dalam mud raya la katakan.

Minggu yang lepas2 aku sibuk menghadiri rumah terbuka sedara mara dan kawan2..lepas tu seminggu lagi sibuk pulak tranning kawad untuk perbarisan..BERKAWAD?? Boleh ker aku berkawad~~ jangan tak caya aku menjalani latihan berkawad selama seminggu selepas raya hari tu.

Habis dah lemak2 daging dan ayam aku dah buang~~
Tak sempat aku nak cerita pasal raya~kalo updated skang pun dah basi..tapi aku kan suka buat cerita basi hehehe~~ Lagipun gambar raya tak banyak ambil..tak sempat pun~~ ada ler dalam 2, 3 keping ngehngeh

Aku bercuti dari updated blog dan FB..Lappy pun cuti jugak..malam nie jejariku yang runcing nie gatal dah nak menaip.

Penjelajahan aku bermula semula~~nak jengok lah sekejap blog kawan2 ,adik2, kakak2 dan ibu2 yang aku termiss baca 2 minggu nie.




No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)