Sunday, September 25, 2011

Aku Tinggalkan Suami


uuuuuwwaaaa minggu depan start 26 - 30 aku tinggalkan en suami sekejap demi melaksanakan tugas dan tanggungjawab. Seminggu bagi aku lama tu..maklum ler 2 hari pergi berkursus pun en suami asik call dan SMS jer~

Berkursus di INSTUN Perak. Jauh kalau rindu tak boleh la nak jumpa walaupun sekejap. Melaka - Perak huuu jauhhhh beb. Mesti korang meluatkan. Suami orang lain tinggalkan isteri sampai ada yang berbulan2 tak updated pun status kat sini ngehngeh. Aku baru seminggu dah nak over hahahaha. Aku peduli apa~

Jadi minggu depan aku bercuti dari berblogging dan  updated status di FB.

So kawan-kawan en suami abang akan rasa semula apa itu 'MERINDUI' macam zaman kita bercinta jarak jauh dulu. Dah lama sangat kan kita tak berjauhan macam nie = )




No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)