Thursday, August 18, 2011

Rezeki Di Bulan Ramadhan


Alhamdullilah syukur kupanjatkan kepada ilahi..

Gaji dan bonus dah dapat, ditambah pulak dengan rezeki yang tak diduga..Alhamdulillah berkat doa dibulan Ramadhan..Rezeki yang ada dikongsi bersama keluarga tercinta. 

Bukan riak atau cuba menunjuk-nunjuk..tapi luahan hati yang tak terkata, rasa nak melompat-lompat pulak keriangan. Malam nie tak ada apa-apa cerita yang menarik nak dituliskan..cuma nak kongsi perasaan gembira bersama kawan-kawan. Alhamdullilah~~


Pendek jer entry malam nie. 

~~Selamat Malam Semua~~

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)