Tuesday, August 2, 2011

Blog Walking Untuk Cari Kawan



Selama ni aku suka sangat baca blog orang lain..lebih-lebih lagi cerita ibu-ibu jelita dengan kerenah anak2, petua orang dulu-dulu, dekorasi rumah, gosip artis dan benda2 pelik yang aku rasa menarik hati untuk aku baca..

Dari situ aku mula rasa macam best plak kalo ada blog sendiri dan en suami suruh aku buat sendiri satu blog untuk berkarya dan jadikan blog nie diary aku..wah hebat aku dah tak guna lagi diary buku..Blog nie campur aduk..apa yang aku rasa, terlintas, terfikir aku catat dan abadikan dalam blog ini untuk dijadikan sebagai satu kenangan..

Jadi malam ni aku tak nak berkarya...aku nak jalan-jalan cari kawan :D...tak kira jantina, umur atau status.. siapa yang sudi silakan..tak ada paksaan pun hehehe

"Tak Kenal Maka Tak Cinta"


1 comment:

Cahaya hidup said...

blog walking jugak....

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)