Tuesday, July 5, 2011

Sesi Outdoor di Air Terjun Asahan - 3.7.2010



Sesi Outdoor pulak kami pilih tempat lain dari yang lain cikit..Sebab kat taman bunga, tepi pantai, tepi sawah, masjid dah ramai orang buat kan..so kami nak yang berbeza sedikit, tak banyak pun cikit jer.
Kami pilih Air Terjun Asahan Gunung Ledang. Gempak jer bunyi..bukan kami daki naik gunung ledang pun kat kaki gunung jer ngehngeh~~

Akulah Puteri Diana Gunung Ledang Yang Menjadi Idaman Putera Khairul Mahmud Syah (dah berangan lagi)







Penat sangat berapa kali buat dah..nasib jadi kalo tak aku ulang balik gaya yang sama 


~~uuuupppsss huhhu~~


Satu jer adegan yang aku tak buat masuk dalam air..kalo tak basah lencun aku. Ni pun kain dah basah separuh..panjang sangat~~




Kalo ada yang rasa nak cuba panjat2 batu dan adventure cikit boleh buat kat tempat2 mcm nie yer~


Puteri dah jumpa putera idamannya, ni tengah bikin filem untuk 2012 tau apasal korang semua terngedap2 nie..


Sian korang semua tak pasal2 kena lompat 10 kali..abg fotografer nie pun saja nak dengki korang hehehe


Terima Kasih kawan2 semua eskot aku sampai kesini. dalam 10 biji kete jugak la yang follow.. kami redah hutan belantara nie siap hujan renyai2 lagi. sebaik tak lebat kan kalo tak rosak program aku.


Kalo ada yang berminat untuk fotografer boleh klik kat SINI
Boleh tengok gambar2 yang lain juga.

Ok cukup sampai disini saja cerita dan gambar majlis perkahwinan kami. Semoga ia menjadi kenangan yang terindah buat kami berdua~~
Episod cinta kami berakhir dengan sebuah ikatan yang murni.
Tiada lagi episod cinta..tapi hanya cinta dan kasih abadi dunia dan akhirat~amin.

 <Diana & Khairul >


4 comments:

*Mawar Nafastari* said...

cantik gmbar pre wedding ni...mesti ianya satu kenangan terindah buat kamu berdua.. saya doakan kamu bahagia smp ke syurga... amin...

:)

Ros Diana said...

terima kasih baya..doakan yang baik2 untuk kami..amin :D

Anonymous said...

pre wedding ke. gmbr kalah orang dah kawen. trend zaman skrang

RosDiana said...

bukan pre wedding.. hehe gambar lepas nikah dan dah abis selesai sanding pun =)

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)