Tuesday, July 19, 2011

Projek Pagi-Pagi Buta

Cerita pagi2 buta semalam - 18.7.2011(Isnin)
Beginilah padahnya kalo disiang hari dah banyak tido..malam hari pulak jadi kelawar..berjaga tengah malam sampai lewat pagi ..padahal esok paginya nak keje tu~~


Jam kat dapur uma menunjukkan 3.06 pagi..waktu macam ni korang tengah syok tido kan..aku pulak dengan en suami menggeledah dapur mcm tikus mencari apa boleh makan errrrrr perut lapo. Nak makan nasi malas betul aku nak panaskan lauk, nak goreng2 pulak lagi malas..


Panaskan air dulu.. nak pakai pemanas air lambat sangat nak kena tunggu jadi pakai coffee maker cepat tak sampai 5 minit air dah panas..Bukan nak buat air kopi hhikhik~~


Maggie Ekspress..hah dah siap tak sampai 10 minit ngehngeh. Maggie perisa ayam untuk manja dan maggie perisa kari untuk abg.. Dah kenyang baru boleh tido..buruk perangai~

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)