Sunday, July 10, 2011

Minum Petang : Hazelnut White Coffee

Selamat Malam..

Hujung minggu yang sepi..tak ada aktiviti apa2  pun..just berehat sambil bersantai dirumah bersama suami tercinta..Dah puas tido.. en suami ajak kluar minum petang kat Old Village Kopitiam. 


Semata-mata 2 cawan coffee nie en suami sanggup kebandar. Padahal 40 minit jugak nak kesini. Area tempat kami tak ada.. kalo ada tiap2 petang agaknya en suami kesini hanya kerana "Hazelnut White Coffee"


Secawan baru RM 3.60
Bau aromanya sedap memikat

Lepak dalam satu jam borak-borak kosong then balik.
La itu jer aktiviti kami hari nie..abis  tak kan nak cerita apa aku buat dari pagi sampai tengahari tadi kan. korang tak baca pun...aku syok sendiri..ngehngeh~~

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)