Sunday, July 24, 2011

Memey Ditaja 12 juta Untuk Majlis Perkahwinan



Memey dan Norman ditaja RM12 JUTA daripada Rafflesia dan Jimmy Choo untuk majlis perkahwinan mereka. Aku bukan peminat dieorang k..tapi sebab dah terbacakan berita nie jelous gak beb mana ada artis ditaja sebesar ini. Ni dinamakan rezeki tercampak dan memey pungut. Rezeki jangan ditolak~~Confirm si Abby bengkak jer lepas baca berita sensasi nie.errkkkk~~


 Ini barulah wedding of the year. Baju persalinan perkahwinan Memey  akan bernilai RM7.2 juta pada hari bahagiannya. 
1.Dua persalinan iaitu setiap satu bernilai RM500,000 tajaan Rafflesia ketika majlis persandingan.
2.Dua set barang kemas bernilai RM2.8 juta setiap satu merangkumi anting-anting, gelang tangan, cincin dan tiara.
3.Dua pasang kasut rekaan khas Prof. Datuk Jimmy Choo bertatah berlian yang dianggarkan bernilai RM300,000 sepasang.
Jom layan gambar gedik Memey dan Norman:

memey dan norman

memey dan norman

Sapa la makeup artist nie wei buruk betul rambut memey 

memey dan norman

Cantik beb tu baru kasut~~

memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman

Excited kau Norman~~

memey dan norman

memey dan norman

Kenapa aku rasa makeup Memey macam tak cantik je..selalu santik sangat~~ape pun taniah. Orang lain tak ada..Atleast ko ada~~

* kredit untuk beautifulnara

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)