Tuesday, July 5, 2011

Masa Untuk Tukar2 Baju Pulak - 3.7.2010

Semalam tak sempat  nak abiskan cerita dan upload gambar2 kawin yang lain ..so malam nie sambung balik yer. Hari ini plak aku nak upload la cikit gambar untuk persalinan pakaian. Aku tak lah cerewat sangat..kebanyakkan semua andaman yang suggest..aku iakan jer hehe~~ sekarang nie lagi dah macam2 trend aku tengok, nak2 pelamin huii sanggihnya~~ 

Pelamin aku simple jer tu pun bukan yang aku inginkan. Dah la tak moh ingat2 kan lagi pasal pelamin setahun yang lepas tu dah basi. Yang penting majlis berjalan lancar..barang yang dah lepas jangan dikenang. Tapi sampai hari ini aku terkenang dan terkilan uuuwaaa.

Jom tengok aku jadi model sekejap


Semua rumah jiran aku tumpang untuk fotografi


Sakit kepala aku masa nie.. Paling lama pulak
 tu dandan..dah pakai tanggal balik silap kata  mak andam sabor jerlah~~


Apa motif abg fotografer ambik gambar dgn basikal nie aku baru perasan.. sebab banyak sangat gambarkan dia bg dalam cd tu.. so masukkan yang ini lah yg tak ada dalam album kawin~~bagi die seni kot..ak tak geti menilai seni.



Rumah tinggal pun kami redah~~


Tak ada yang tertinggal la..celah pokok celah lumut semua ada


Cukup la tu muak korang tengok bukan model mcm nasha aziz pun, semua nie sekali dalam seumor hidup aku..sok 20 tahun akan datang bila tengok balik ada jugak kenangan nak cerita pada anak2.

 Seksinya mommy kata anak..mommy jawab nie gambar dulu2 skang dah lain ~~ jawapan standart~~

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)