Tuesday, July 5, 2011

Majlis Persandingan - 3.7.2010

Korang tahu sambil aku upload balik gambar kawin aku nie..sambil tu aku berangan teringat setahun yang lalu..seronoknya duduk atas pelamin dan tersengeh2.. paling seronok kena posing2 tu aku suka hehehe~

Majlis sanding aku simple je~~


Sentuhan Kreatif dari Donz Wedding~~i like~~












Saja aku nak masukkan gambar anak buah aku yang comel nie..anak abg dan kakak aku. Yang kelakarnya mula2 dua2 x nak sampai menangis..last2 dua2 yang lebih.


"Kenangan bersama gadis DPR 2004-2006"


Member aku yang rapat masa zaman kat poly dulu




Inilah keluarga besar aku, yang tak ada dalam gambar hanya 2 orang anak buah ku yang sulong tak tahu pergi mana semasa gambar diambil dan abag iparku berada di Dubai.


Akhirnya sekali terima kasih pada mak dan abah yang menjagaku selama 24 tahun. Jasamu takkan dapatku balas..hanya doa tulus hatiku agar mak dan abah sentiasa dirahmati tuhan. amin~~

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)