Monday, July 4, 2011

Majlis Pernikahan Kami - 2.7.2010

Mesti korang pelik cerita dah betul2 basi baru nak updatedkan hikhik~~
Sebenarnya sempena Anniversary aku yang Pertama
2.7.2011 (Sabtu) aku nak masukkan la beberapa keping gambar sebagai kenangan dalam blog aku nie supaya menjadi nostalgia atau cerita pada anak2 aku nanti. InsyaAllah~~

Saja aku imbas dan ingat kembali zaman kegemilangan aku sewaktu diijab kabulkan dengan suami tercinta..bahagianya yaAllah~~

~ Sekitar Majlis Pernikahan Kami ~











~Sah Aku Milikmu~


Sekejap je masa berlalu..rasa mcm baru je kawin dengan abg..bila kawan2 wish dalam facebook sabtu lepas ramai cakap sekejap je kan dah setahun..kalo member sendiri pun cakap mcm tu apatah lagi kita kan sayang~~

Alhamdulilah kita bahagia sampai ke hari ini, walaupun masih belum lagi dikurniakan zuriat..InsyaAllah ada rezeki untuk kita sayang~~
Usaha, sabar dan tawakal kunci kejayaan.

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)