Monday, July 4, 2011

Majlis Malam Berinai - 2.7.2010

Kalau di Melaka memang wajib kena pakai sanggul lintang yang berat tu kan.. tapi aku tak pakai pun, walaupun mak aku bising suruh pakai..dia cakap adat kena ikut..so sekarang kira aku dah langgar adat la nie hikhik.
Bukan aku tak nak pakai sanggul lintang tu, walaupun zaman dah moden ada yang guna plastik tak berat tapi aku rimas tengok berlapis2 sanggul lintang kat kepala pengantin..macam tersiksa je.

Jom tengok majlis malam berinai aku :)








Ambik Restu dari Mak Mentuaku


Lepas tu dari bapa mentuaku pulak




Sebaik sempat posing dengan suami sekejap je..sebab suami dah mabuk nak pengsan~~ patut  ler aku tengok muka kelat jer hikhik~~


Tak pakai sanggul lintang..tapi pakai sanggul 3 cucuk nie.. ok jugak cantik jer (puji diri sendiri), kalo tak aku sama2 mabuk dengan suami hahhahaa.







Habis dah majlis berinai kami~~
Bila free aku updated la lagi gambar..berat sangat nak upload sebab ambik direct dari cd. Jenguh aku nak menunggunya.

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)