Wednesday, June 22, 2011

Terlalu Ikutkan Perasaan..

Terlalu ikutkan perasaan..Macam ni lah jadinya~~


Maafkan manja bukan niat untuk tengking atau marahkan abg..
Tolong maafkan manja yer..
Abg cakap sejak 2,3 ari nie mud manja makin tak siuman kan.
A'ah manja pun tak tahu kenapa!!


Rasa nak marah dan mengamuk jer..
Sejak akhir2 nie pun abg asyik kluar malam jumpa kawan2 jer..
abg tahu kan manja sorang..bosan,
internet tak ada apa2 makna untuk manja..
Manja cuma nak abg disisi manja tu jer..melayan krenah manja..
Manja sunyi!!!!

No comments:

“Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik,sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) do’a permohonan” (Surah Ali-Imran Ayat 38)

''Wahai Tuhan Kami, jangan kau biarkan daku seorang diri dengan tidak meninggalkan zuriat dan kaulah jua sebaik-baik mewarisi. "
(Surah Al-Anbiya Ayat 89)

“Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami insan bagi orang-orang yang bertakwa.” (Surah Al-Furqan Ayat 74)

"Ya Tuhanku, sungguh tulangku sudah lemah dan kepalaku dipenuhi uban, dan aku tidak pernah kecewa bagi berdoa kepadaMu, ya Tuhanku. Dan sungguh, aku khuatir pada keluarga sepeninggalanku dan isteriku seorang yang mandul. Maka anugerahilah aku seorang anak daripada sisi-Mu..."
(Surah Maryam ayat 4-5)